Amennyiben Ön nem regisztrált felhasználója a rendszernek, a fájlok csatolását az ügy indítása után teheti meg.
Ügyindításkor maximum 5 fájlt csatolhat az ügyéhez, melyek egyenkénti mérete nem haladhatja meg a 2MB-ot.
Új fájl feltöltéséhez kattintson a „Tallózás…” gombra, a fájl kiválasztása után a feltöltés automatikusan megtörténik. A csatolt fájlokon rendszerünk biztonsági vizsgálatot végez, ezért előfordulhat, hogy azok csak pár perc múlva jelennek meg a felületen.
Fájlok törléséhez jelölje ki a törölni kívánt fájlt, majd kattintson a „Törlés” gombra. Ilyenkor a fájlt végérvényesen törli az ügyből.
Az űrlap kitöltése az „Ügy elküldése” gomb megnyomásával rögzítésre kerül a rendszerben. A rendszer ügyének előrehaladásáról e-mailes értesítéseket küld ki az űrlapon megadott e-mail címre.
Alapértelmezés szerint be van jelölve az „E-mail értesítést kérek” opció, ilyenkor minden lépésről értesítést kap. Az értesítések jelezhetnek státusz változást, valamint szöveges megjegyzést és minden esetben tartalmaznak egy hivatkozást, amellyel könnyen elérheti az adott ügyet. Amennyiben ezt nem kéri, akkor csak az ügy indításáról és a zárásról kap értesítést.
Amennyiben Ön nem regisztrált ügyfél, ellenőrző kódot kell megadnia az automatizált támadások kivédése érdekében. A kódot az oldal alján találja meg, egy eltorzított karaktersorozatként, melyet be kell gépelnie a megfelelő mezőbe. Amennyiben nem tudja elolvasni a karaktersorozatot, lehetősége van meghallgatnia is. Ilyenkor a rendszer egy számsorozatot fog felolvasni, melyet Önnek a megfelelő mezőbe kell begépelnie.